İtibar Yönetimi

İTİBAR YÖNETİMİ

İtibar yönetimi, toplumun önünde şirketin itibarını yükseltmek ve yükselen itibarını korumaktır. İtibar korunması içinde sürekli bir şekilde kontrol sağlanması gerekmektedir. Büyük kurumsal şirketler kendi firmasına ait olan itibar yönetimini üstlenecek personel çalıştırmaktadır. Bulundurmayan firmalar ise itibar yönetimi yapan ajanslar tarafından yönetilmektedir. Fakat bir çok şirketin itibar yönetimi hakkında pek bilgisi yoktur.

Şirketiniz hakkında internette yayınlanan bir video kaldırması teknik bir uygulamadır. Eğer videoyu kendi çevrenizden birisi yüklemiş ise azda olsa kaldırma imkanınız vardır. Ancak videoyu tanımadığınız birisi yüklemiş ise ortadan kaldırılması imkansızdır. Bu video kaldırma olayı için teknik yardım alarak kurtulabilirsiniz, hatta videoyu paylaşan kişi ya da web site hakkında bilgi elde ederek hukuki yolları kullanarak şikayetçi olabilirsiniz.

İtibar yönetimi, hakkınızda çıkan kötü haberler itibarınız zedeleyebilir. Bu kötü haberlerin kaldırılması için kişisel itibarınızı zedeleyecek türde olması gerekmektedir. Şahıs ve şirketlerin geleceğini etkileyecek, haklarında olumsuzluklar olmuşasına sebep olacak içeriklerin kaldırılması için belirli internet prosüdüleri yerine getirilmesi gereklidir. Yazışmalar ile çeşitli programlar veya uygulamaların kullanımadan olmadan ortadan kaldırmak mümkün değildir. Bu yüzden profesyonel destek almanız gereklidir.

Olumsuz içeriklerin kaldırılması hem kişi hem de firmalara avantaj sağlamaktadır. Bu içeriklerin doğru olma olasılığı açıklama yapma şansınız olmasa bile internette yer alan ve çok kişi tarafından görülen bilginin geri dönüşü olmamaktadır. Olay hakkında şikayetçi olsanızda ortadan kaldırılma bazen aylar bazende yıllar almaktadır. Bu zaman zarfında oluşacak madddi ve manevi kayıpların hatta şirketinizin itibarının düşmesi geri getirilmesi imkansızdır. Şikayetçi olmanız halinde verilerin toplanması, teknik bilgilerin bi araya getirilmesi için profeyonel yardım almanız sizin için daha iyi bir destek olacaktır.

Bazen bize kızıp adınıza açılmış olan sahte sosyal medya hesabı açma, bazende adınızdan çıkar elde etmeye çalışıp kendilerini ön plana çıkarmaya çalışan web sayfaları gerçekleştirmektedir. Sebebi ve faili kim olursa olsun, adınıza açılan sahte sosyal medya hesapları maddi ve manevi varlığızına zarar verebilir, sosyal açıdan sizi küçük düşürebilir hatta ailevi hayatınızı etkileyecek kadar ciddi sonuçlara sebep olabilir. Size yapılmış o sahtekarlığı yargıca taşıdığınız zaman uzun süreler alıcaktır. Ancak profesyonel işçilik yapan bir ekibe gitmeniz sizin itibarını kısa süre içersinide yerine getirmek için çalışmalar yapıcaktır. İtibar yönetimi veren firmaların uygulamaları sayesinde kısa süre içersinde bu sahte hesaplardan kurtulabilir hatta delil niteliği taşıyan belgeler elde edebilirsiniz. Bu sayede canınızı sıkan durumlar ortadan kaldırılmış olacaktır.

Müşterilin çoğu firma araştırması yaparken itibar yönetimi yüksek, göz önünde olan güvenilir firmaları seçmektedirler. Ayrıca bu özellikle borsaya giriş yapmış büyük firmalar içinde önem taşımaktadır. Büyük firmalar hakkında yapılan olumlu veya olumsuz haberler firmanın itibarında büyük rol oynamaktadır. Anlık olarak firmanın sıralamasınsı yükseltebilir ya da düşürebilir.

İtibar Yönetimi

İTİBAR YÖNETİMİ NEDİR?

Büyük bir firmaysanız ya da büyük bir firma olma yolunda ilerliyorsanız eğer itibarınızın herşeyiniz olduğunun farkındasınızdır. Bu yüzden de büyük rakip firmalar arasında sürekli bir itibar yıpratma çabası vardır ve rakip kurum itibarsızlaştırılarak elgale edilmeye çalışılır. İşte tam da bu nokta da itibar yönetimi devreye girer.

İtibar yönetimi bugün genellikle sosyal medya mecralarında ve dijital ortam üzerinden gerçekleşmektedir. Çünkü genellikle saldırı da buradan gelmektedir. Özel dedektiflik bürosuna bir çok farklı firma özellikle sosyal medya üzerinde popüler olan kişileri kullanarak diğer rakip firma hakkında tıpkı bir kullanıcı yorumuymuş gibi kötü eleştiri yağmuruna tutarak rakibini itibarsızlaştırmaktadır. Örneğin x deterjan firması y deterjan firmasını rakip olarak görüyorsa sosyal medya da temizlik konusunda bolça paylaşımlarda bulunup ürün tanıtımı yapan ve eleştiride bulunan bir kişiyi itibarsızlaştırma politikasından kullanabilmektedir. Onlardan belli bir ücret karşılığında ürüne dair kötü eleştirilerde bulunmaları talep etmekteler. İtibar yönetimi nedir tam da bu nokta da devreye girmektedir. Firma hakkında asılsız eleştirilerden bulunan kişi, grup ya da sayfaları tespit ederek onların bu tarz paylaşımlar yapmalarını engellemektedirler.  

İtibar yönetimi hizmeti veren birçok firma bunun bunu dışında daha bir çok farklı hizmet ile markaların itibarları ayakta tutmaya, diğer rakip firmaların bir kaç adım önüne geçirmeye çalışmaktadırlar. Kurumsal itibar danışmanlığı hizmeti veren firmalar, markalara itibarın ne olduğu, nasıl kazanıldığı, bugün için ne anlam taşıdığına dair seminerler vermektedirler. Ayrıca talep edildiği takdirde markanın itibar yönetimi danışmanı olarak çeşitli strateji, analiz ve incelemelerle marka itibarı üzerinde çalışmaktadırlar.

Marka itibari üzerinde çalışan bu firmalar özellikle kriz zamanlarında önem taşımaktadırlar. Kurumsal olarak krize girdikleri bir dönem de ya da ekonomik olan dünya genelinde krizin yaşandığı bir dönemde itibarını ayakta tutun firmalar bu kötü deneyimden çok daha güçlenmiş bir şekilde ayağa kalmaktadırlar.

İtibar yönetimi dijital mecralar üzerinden gerçekleştirerek temsil etmiş oldukları markanın tüm dünya üzerinde yerel, ulusal ve dünya çapında aynı etkiye sahip olmasına çaba gösteren itibar yönetimi firmaları böylece tıpkı bir birey gibi kurumlara kişisel karakterler ve özellikler giydirmektedirler. Tüm bunların yanı sıra dünya genelinde değişen itibar kavramını takip ederek temsil ettikleri firmaların çağa ayak uydurmalarını sağlamaktadırlar. Çağı yöneten dünyayı yönetir düşüncesiyle hareket eden iş dünyası için ise itibar yönetimi hizmeti bulunmaz bir hizmet olmaktadır.

İtibar yönetimi seo hizmetinin farkında olan firmalar özellikle de bu alanda rekabete girmişlerdir. Kendi marka ve ürünleriyle ilgili olana girilebilecek her kelime de ilk sıralarda yer alma savaşı günümüz firmalarının en büyük meselesi haline gelmiştir. Bu yüzden de itibar yönetimi firmaları özellikle seo işlemi üzerinde çalışmakta ve temsil ettikleri firmalara bu konuda destek vermekte, kendi başarılarını da buna bağlamaktadırlar.

İtibar Yönetimi

İTİBAR YÖNETİMİ ÇALIŞMALARI

İtibar yönetimi bir markanın veya şirketin halkın ve müşterilerinin gözünde itibarını yüksek göstermek için yapılan çalışmaların, kontrol ve yönetimsel işlemlerin tümüdür. Bir çok şirkette itibar yönetimi denetimlerinde ve operasyonlarında şirketlerin halkla ilişkiler departmanı ilgilenmektedir. Bunun yanı sıra bazı şirketler ve işletmeler itibar yönetimi için ayrı bir departman oluşturabilir veya itibarlarını profesyonel bir şekilde kontrol altına almak için şirket dışı bir hizmet satın alabilirler. İtibar yönetimini sağlayabilmek için zaman gereklidir. Zamanın yanında süreklilik de gerektiren itibar yönetimi çalışmaları kısa vadeler de sonuç gösterir. Bir markanın veya işletmenin yapacağı bir ürün kampanyası kampanya bitimin de etkisini yitirecektir. İtibar yönetiminin en büyük etkenlerinden biriside reklamdır. Kuruluşların itibarlarının yüksek olması devamlı ve sabit bir müşteri kazanmak için en önemli yollardan biridir. Bir markanın halkın üzerinde oluşturacağı itibar halkın gözünde markanın güvenilir ve itibar sahibi olacaktır.

İnsanların markanızın veya işletmenizin ismini duyduklarında olumsuz düşüncelere kapılmasını istemiyorsanız sağlam bir strateji ile hazırlanmış planlı bir itibar yönetimi hazırlanmalı ve alanında uzman kişiler tarafından işleme dönüştürmelidir. İtibar yönetiminde bir şirketin kendi itibar yönetimi departmanı veya halka ilişkiler departmanının bu konuda yapacağı çalışmalar neticesinde başarılı olabilir veya başarılı gözükebilir. Fakat itibar yönetiminde başarının en çok yüksek orana sahip olduğu kişiler veya kurumlar özel dedektiflik büroları ve özel araştırma bürolarıdır. Özel dedektiflik büromuzun uzman dedektif kadroları sizin markanızı veya şirketinizi kapsamlı bir araştırmaya alır. Bu araştırmalar halkın gözünde sizin markanızın nasıl bir yere sahip olduğunu ortaya çıkarmak ile birlikte size itibarınızı yükseltmek için neler yapmanız gerektiğini içeren bir rapor hazırlar. Bu raporda halkın markanızda sevdiği yönleri, sevmediği yönleri, markanızdan en çok beklenen ürünler veya hizmetler veya halkın memnun kalmadığı hizmetler gibi bir çok sonuç çıkarabilen özel dedektiflik büromuz itibarınızı korumak ve yükseltmek için yapmanız gerekenleri planlı ve programlı bir şekilde hazırlayarak sizlere sunar.

Özel dedektiflik büromuzun verdiği itibar yönetimi hizmetleri doğrultusunda pek çok ufak çaplı, gelişmekte olan ve gelişmiş şirket ve işletmelerde başarı göstermiştir. Günümüz de bir işletmenin gelişmesini ve popülerliğini arttırmak için en önemli faktörlerden biri olan itibar yönetimi hizmetinden profesyonel ekiplerimiz ile birlikte çalışarak maksimum verimi alabilir ve şirketiniz için başarılı bir itibar yönetimi gerçekleştirebilirsiniz. Bunun yanında şirketler ve işletmeler için yaptığımız bir çok alandaki araştırmalardan da faydalanarak şirketinizin geleceği hakkında olumlu çalışmalara birlikte imza atabiliriz.

     HİZMETLERİMİZ

     İSTANBUL HİZMET BÖLGELERİMİZ

     HİZMET VERİLEN İLLER

     HİZMET VERİLEN ÜLKELER

     MERAK EDİLENLER